კრიტერიუმი
|
დამწყები
|
განვითარებადი
|
კვალიფიციური
|
ექსპერტი
|
შინაარსის შესაბამისობა საპრეზენტაციო თემასთან
|
პრეზენტაციის
შინაარსი არ შეესაბამება თემას
|
პრეზენტაციის
შინაარსი ნაწილობრივ შეესაბამება თემას
|
პრეზენტაციის
შინაარსი მეტწილად შეესაბამება თემას
|
პრეზენტაციის
შინაარსი სრულიად შეესაბამება თემას
|
საკითხის ცოდნა/გააზრება
|
მოსწავლე ვერ
ამჟღავნებს საკითხის ცოდნას
|
მოსწავლე ნაწილობრივ
ამჟღავნებს საკითხის ცოდნას;ნათელია,რომ სიღრმისეულად არა აქვს გააზრებული საკითხი,რადგან
უჭირს სათქმელის საკუთარი სიტყვებით გადმოცემა;უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
მოსწავლე მეტწილად
ამჟღავნებს საკითხის ცოდნას;ნათელია,რომ მეტწილად გააზრებული აქვს საკითხი,რადგან
ძირითადად ახერხებს საქთქმელის სიტყვებით გადმოცემას;ძირითდად ახერხებს დასმულ კითხვებზე
პასუხის გაცემას
|
მოსწავლე ამჟღავნებს
საკითხის სრულყოფილ ცოდნას;ნათელია,რომ საკითხი გააზრებული აქვს სიღრმისეულად,რადგან
კარგად ახერხებს სათქმელის საკუთარი სიტყვებით გადმოცემას;სწორად პასუხობს დასმულ
კითხვებს.
|
ინფორმაციის ორგანიზებულობა/ლოგიკური კავშირი საკითხებს შორის
|
წარმოდგენილი
ინფორმაცია არ არის ორგანიზებული/არ ჩანს ლოგიკური კავშირი საკითხებს შორის
|
წარმოდგენილი
ინფორმაცია ნაწილობრივ ორგანიზებული/ნაწილობრივ ლოგიკური კავშირი საკითხებს შორის
|
წარმოდგენილი
ინფორმაცია მეტწილად ორგანიზებული/ ჩანს ლოგიკური კავშირისაკითხებს შორის
|
წარმოდგენილი
ინფორმაცია კარგად ორგანიზებული/კავშირი საკითხებს შორის სრულიად ლოგიკურია
|
საუბრის მანერა და კონტაქტი
|
მოსწავლე არ
არის თავდაჯერებული და უჭირს სათქმელის მკაფიოდ გადმოცემა;არ ამყარებს თვალით კონტაქტს
აუდიტორიასთან;საუბრისას აკეთებს ხანგრძლივ პაუზებს ან ძალიან ხშირად იყენებს საუბრის
შემავსებელ ისეთ სიტყვებს როგორიცა ‘’ისა’’, ‘’რა ჰქვია’’
|
მოსწავლეს საუბრის
დროს აკლია თავდაჯერებულობა ;საუბრის ტემპი
ზოგჯერ ძალიან სწრაფია ;ზოგჯერ აკეთებს ხანგრძლივ პაუზებს;საუბრობს ჩუმად ან ზედმეტად
ხმამაღლა;უჭირს აუდიტორიასთან თვალით კონტაქტის დამყარება; ხშირად იყენებს საუბრის შემავსებელ ისეთ სიტყვებს
როგორიცა ‘’ისა’’, ‘’რა ჰქვია’’
|
მოსწავლე საუბრის
დროს მეტწილად თავდაჯერებულია და მკაფიოდ გადმოსცემს სათქმელს ;საუბრის ტემპი და ტონი მეტწილად ოპტიმალურია;ძირითადად
ინარჩუნებს აუდიტორიასთან თვალით კონტაქტს;
ზოგჯერ იყენებს საუბრის შემავსებელ ისეთ
სიტყვებს როგორიცა ‘’ისა’’, ‘’რა ჰქვია’’
|
მოსწავლე საუბრობს
თავდაჯერებულად და მკაფიოდ ;საუბრის ტემპი და ტონი ოპტიმალურია;ინარჩუნებს თვალით
კონტაქტს აუდიტორიასთან ; იშვიათად ან თითქმის არასდროს იყენებს საუბრის შემავსებელ ისეთ სიტყვებს როგორიცა
‘’ისა’’, ‘’რა ჰქვია’’
|
ზოგადი ჰოლისტური შეფასების რუბრიკა-გასასვლელი ბილეთები
დამწყები
|
განვითარებადი
|
კვალიფიციური
|
ექსპერტი
|
გასასვლელი
ბილეთი ცარიელია.მოსწავლეს არ უპასუხია არცერთ კითხვაზე,ან წერს რომ არა აქვს პასუხი
კითხვებზე;მოსწავლე ვერ ავლენს ცოდნას საკითხთან დაკავშირებით
|
გასასვლელი
ბილეთი ნაწილობრივ შევსებულია,პასუხი გაცემულია მინიმუმ ერთ კითხვაზე,თუმცა,რთულია
მოსწავლის ნაწერიდან აზრის გამოტანა.ჩანს,რომ მას არა აქვს საკმარისი ცოდნა საკითხთან
დაკავშირებით/კარგად ესმის საკითხი
|
გასასვლელი
ბილეთი მეტწილად შევსებულია,
პასუხი გაცემულია
ყველა კითხვაზე,ან არ არის გაცემული მხოლოდ
ერთ კითხვაზე;ძირითადად,შესაძლებელია მოსწავლის
ნაწერიდან აზრის გამოტანა.ჩანს,რომ მას აქვს საკმარისი ცოდნა საკითხთან დაკავშირებით
/კარგად ესმის საკითხი
|
გასასვლელი
ბილეთი სრულყოფილად არის შევსებული,
პასუხი გაცემულია
ყველა კითხვაზე;სრულიად ,შესაძლებელია მოსწავლის ნაწერიდან აზრის გამოტანა.ჩანს,რომ
მას აქვს სრულყოფილი ცოდნა საკითხთან დაკავშირებით /კარგად ესმის საკითხი
|
No comments:
Post a Comment