გაკვეთილის გეგმის შეფასებისთვის საჭირო კრიტერიუმების
ჩამონათვალი მოიცავს შემდეგს:
- გაკვეთილის სასწავლო მიზნების შესაბამისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან.
- · გაზომვადი და შეფასებადი მიზნების ფორმულირება.
- · მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გათვალისწინება.
- · აქტივობების შინაარსის შესაბამისობა გაკვეთილის მიზანთან/მიზნებთან;
- · აქტივობებს შორის ლოგიკური თანმიმდევრული კავშირის დაცვა(მაგ;სკაფოლდინგის მეთოდის გამოყენება)
- · აქტივობების მრავალფეროვნება.
- · შეფასების სახეობების (განმსაზღვრელი,განმავითარებელი)მრავალფეროვნება და მათი შესაბამისობა გაკვეთილის მიზნებთან.
- · ორიენტაცია მოსწავლეზე-მოსწავლეთა ჩაბმულობა,ინტერაქცია და ინდივიდუალური თავისებურებების გათვალისწინება.
- · თვალსაჩინოების (მათ შორის,რეალიებისა და აუდიოვიზუალური საშუალებების)თანამედროვე საინფორმაციო ტექნოლოგიების მიზნობრივი გამოყენება
- · აქტივობებისთვის განსაზღვრული დროის რაციონალურობა
- · აქტივობების ორგანიზების მრავალფეროვანი ფორმების გამოყენება(მაგ წყვილებში,ჯგუფებში,ინდივიდუალური)საშინაო დავალების ადეკვატურობა გაკვეთილის მიზანთან
No comments:
Post a Comment