შეფასების რუბრიკები


გაკვეთილის გეგმის შეფასებისთვის საჭირო კრიტერიუმების ჩამონათვალი მოიცავს შემდეგს:

  •    გაკვეთილის სასწავლო მიზნების შესაბამისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან.
  • ·         გაზომვადი და შეფასებადი მიზნების ფორმულირება.
  • ·         მოსწავლეთა წინარე ცოდნის  გათვალისწინება.
  • ·         აქტივობების შინაარსის შესაბამისობა გაკვეთილის მიზანთან/მიზნებთან;
  • ·         აქტივობებს შორის ლოგიკური თანმიმდევრული კავშირის დაცვა(მაგ;სკაფოლდინგის მეთოდის გამოყენება)
  • ·         აქტივობების მრავალფეროვნება.
  • ·         შეფასების სახეობების (განმსაზღვრელი,განმავითარებელი)მრავალფეროვნება და მათი შესაბამისობა გაკვეთილის მიზნებთან.
  • ·         ორიენტაცია მოსწავლეზე-მოსწავლეთა ჩაბმულობა,ინტერაქცია და ინდივიდუალური თავისებურებების გათვალისწინება.
  • ·         თვალსაჩინოების (მათ შორის,რეალიებისა და აუდიოვიზუალური საშუალებების)თანამედროვე საინფორმაციო ტექნოლოგიების მიზნობრივი გამოყენება
  • ·         აქტივობებისთვის განსაზღვრული დროის რაციონალურობა
  • ·         აქტივობების ორგანიზების მრავალფეროვანი ფორმების გამოყენება(მაგ წყვილებში,ჯგუფებში,ინდივიდუალური)საშინაო დავალების ადეკვატურობა გაკვეთილის მიზანთან


No comments:

Post a Comment